VC Outlaws VC Outlaws
Kampioen 2010 & 2011
VC Outlaws
FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  ProfielProfiel  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken  InloggenInloggen 
klik voor meer informatie
VC Outlaws Kalender heenronde 2011-2012
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
 
Reageren    VC Outlaws -> Volleybal
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Marc
Vrij...met enkelband


Geregistreerd op: 14 Jan 2011
Berichten: 1953
Woonplaats: melsele

BerichtGeplaatst: 25-11-2011 05:11:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Debo – VC Outlaws: 2-2 (21-25; 16-25; 25-16; 25-19)
Punten: 4-3

VCO: Passeurs Lindsay, Marc & Sammy. Middenaanvallers Joris & Bert V. Hoekaanvallers Alexander & Christophe. Samuel was all rounder door zowel als midaanvaller als op hoekaanval te spelen. Libero Bert B.

VCO startte zonder Tim(blessure), zonder Johan(werk) en zonder de al langere afwezigen Ramesh en Bart.

VCO begon met de gehavende ploeg niet als favoriet. Maar de blauw – witten startten met voor het eerst dit seizoen de libero voor de hoekaanval wervelend en slaagde Debo half KO, met een Time – Out voor Debo op 17-9 als gevolg. Marc en Lindsay strooide met goeie passes, die voornamelijk ontstonden door zeer goede recepties en deze werden dan afgewerkt door Christophe, Alexander, Samuel en Joris. De VCO – trein begon na de Time – Out van Debo wel even tegen te pruttelen, waardoor T1 en T2 het nodig vonden o hun beurt een Time – Out te vragen op 19-15. We wonnen de set uiteindelijk met 25-21. Spijtig, want we hadden de kloof verder kunnen en moeten uit diepen.

In set 2 ging Alexander van het veld en werd Samuel van de middenaanval naar de hoekaanval verschoven. Alwaar hij vervangen werd door Bert V. Sammy nam de plaats van Marc in op de pas. De libero ging erop komen voor de passeurs. Tot onze verbazing kregen we voor Lindsay geen extra punt omdat ze eraf ging voor libero(terwijl dit vorige week nog wel het geval was). VCO ging op hun elan van de 1ste set verder en begon weer met zeer keurige recepties, zeer mooie passes en bij momenten zeer sterke aanvallen. Het stond dan ook bijna continu 6 punten voor: 15-9, 18-12, 19-13, 20-14. Dit ondanks Debo’s eerste Time – Out op 15-9. Toen de 6 puntenkloof groter werd en naar 7 punten ging vond Debo het tijd om hun 2de Time – Out te vragen. Dit bracht amper zoden aan de dijk en VCO diepte de kloof nog verder uit en won met 25-16. De buit leek binnen voor VCO.

De derde set ging Christophe even rusten en kwam Alexander samen met Samuel op den hoekaanval te staan, Marc verving Lindsay. Libero Bert B ging erop voor de passeurs. We begonnen zeer nonchalant met slechte recepties waardoor de passeurs meer gelopen hebben dan passen gegeven. Het stond al snel 7-2 voor Debo. T1 vond het tijd voor Time – Out. Aanvankelijk werkte dit en kwam VCO terug tot 16-19. Maar daarna kregen we weer een dip en werd het droogweg 25-16 voor Debo. De frustraties bij sommigen borrelde op.

In de slotset kwam Christophe naast Alexander de hoekaanval versterken. Lindsay kwam Sammy vervangen en Samuel ging naar de bank. De recepties kwamen zoals in set 3 nergens. Dit zorgde voor frustraties bij Joris en Marc. Joris uitte deze tegenover enkele medespelers, Marc tegenover medespelers en (onterecht) tegenover de scheidsrechter. Het was niet alleen de recepties die niet goed kwamen, het was vooral de frustratie over het niet dekken bij de eigen aanval. Het is verschillende keren voor gevallen dat we zelf in het blok slaan en dat er niemand achter zit om die bal op te rapen. Teleurgesteld en gefrustreerd haalde we het einde van de match en verloren we met 25-19. Te weinig.

Ik zou graag willen eindigen met enkele Quotes van spelers:
“Sammy, de meeste passen van u waren goed, sommigen zeer goed”(Joris tegen Sammy)
“Sammy, u passen waren echt wel goed, zenne”(Christophe tegen Sammy)
“Ik weet dat alles wat voorbij de 6-meter lijn valt door Bert B gepakt word, dus ik blijf daar af”(Joris)
"Chance dat Christophe zo goed in vorm was"(Marc tegen Bert V)


VCO, Let’s Go !!

Marc
_________________
We Win!!!
End of story.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Auteur Bericht
Joris
Kleine Crimineel


Geregistreerd op: 17 Jan 2011
Berichten: 391

BerichtGeplaatst: 25-11-2011 10:25:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn grootste frustratie was dat niemand al die dropkes opraapte. Hoeveel keer ik en Bert B naar dien bal zijn gedoken, en dat heb ik niemand anders zien doen (behalve Sammy, maar ik vind dat de passeur niet op de grond mag liggen).

En die 5 van de 7 van die mannen deden nie anders dan droppen, da was't ergste.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Auteur Bericht
Joris
Kleine Crimineel


Geregistreerd op: 17 Jan 2011
Berichten: 391

BerichtGeplaatst: 25-11-2011 10:25:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorry, de Samuel heeft ook nog wel wat opgeraapt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Auteur Bericht
MC Johan
Site Admin


Geregistreerd op: 05 Jan 2011
Berichten: 1492

BerichtGeplaatst: 26-11-2011 11:10:24    Onderwerp: Reageren met citaat

als ik goed kan tellen, 3 punten tekort om te winnen Shocked
De rust niet bewaard. Jammer jammer maar 4-3 verliezen van Debo is geen schande.
Zoals ik het zo'n beetje kan lezen hebben jullie je weer laten vangen aan jullie oude gewoonte: tussen de oortjes.
Dinsdag een nieuwe kans cheers

MC Johan Cool
_________________
Nil Volentibuus Arduum
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Auteur Bericht
MC Johan
Site Admin


Geregistreerd op: 05 Jan 2011
Berichten: 1492

BerichtGeplaatst: 06-12-2011 16:05:33    Onderwerp: VC Outlaws - Woonexponent (29.11.2011) Reageren met citaat

VC Outlaws – Woonexponent: 0-4 (14-25; 23-25; 18-25; 13-25)
Punten: 2-5

VCO: Passeurs Lindsay, Marc & Johan. Middenaanvallers Joris, Samuel & Bert V. Hoekaanvallers Samuel, Alexander en Bert B.

Bart en Tim liggen nog steeds in de lappenmand. Christophe was afwezig door werk.

Stil. Erg stil zaten The Outlaws na de wedstrijd in de kleedkamer. Niet eens allemaal samen. Sommigen zaten elders te bekomen van de dreun die ze net om de oren hadden gekregen. Een les in efficiëntie, die wedstrijd tegen de ploeg van ex-teamgenoot Gudo. En die was dan nog de grote afwezige.

Tot 10-10 verliep de openingsset gelijkopgaand. Daarna verloor VCO alle grip op het spel. Een Time-Out (13-20) kon niets meer rechttrekken. 14-25

Set twee stond in schril contrast met de eerste. VCO bouwde een voorsprong uit tot 12-3 waarbij het Woonexponent tot Time-Out dwong. Tussen hun oren zat het blijkbaar goed want na een remonte (13-9) kon het ondanks de herhaaldelijke achterstand (19-12) toch een vuist maken (20-14) en de set alsnog –onbegrijpelijk- in hun voordeel betwisten. 23-25

In de derde set gingen de bordjes gelijk op. Tot de scheids zijn moment de gloire rijp achtte. Een loepzuivere bal die binnenviel had hij niet opgemerkt omdat hij naar zijn scheidsrechtersblad zat te kijken. Protest hielp uiteraard niet. Meerdere betwistbare beslissingen volgden, VCO speelde tegen zeven man. Onbegonnen werk. 18-25

De motivatie smolt als sneeuw voor de zon. Het spel was slecht. VCO liet zich al te makkelijk door de competitieleider afslachten. 13-25

Een wedstrijd om snel te vergeten. Meer moeten we daar niet over zeggen.

Volgende week beter.

VCO, let’s go !!

MC Johan
_________________
Nil Volentibuus Arduum
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Auteur Bericht
Snoozie
Kleine Crimineel


Geregistreerd op: 19 Aug 2011
Berichten: 331

BerichtGeplaatst: 09-12-2011 12:47:53    Onderwerp: Re: VC Outlaws - Woonexponent (29.11.2011) Reageren met citaat

MC Johan schreef:
VC Outlaws – Woonexponent: 0-4 (14-25; 23-25; 18-25; 13-25)
Punten: 2-5

VCO: Passeurs Lindsay, Marc & Johan. Middenaanvallers Joris, Samuel & Bert V. Hoekaanvallers Samuel, Alexander en Bert B.

Bart en Tim liggen nog steeds in de lappenmand. Christophe was afwezig door werk.

Stil. Erg stil zaten The Outlaws na de wedstrijd in de kleedkamer. Niet eens allemaal samen. Sommigen zaten elders te bekomen van de dreun die ze net om de oren hadden gekregen. Een les in efficiëntie, die wedstrijd tegen de ploeg van ex-teamgenoot Gudo. En die was dan nog de grote afwezige.

Tot 10-10 verliep de openingsset gelijkopgaand. Daarna verloor VCO alle grip op het spel. Een Time-Out (13-20) kon niets meer rechttrekken. 14-25

Set twee stond in schril contrast met de eerste. VCO bouwde een voorsprong uit tot 12-3 waarbij het Woonexponent tot Time-Out dwong. Tussen hun oren zat het blijkbaar goed want na een remonte (13-9) kon het ondanks de herhaaldelijke achterstand (19-12) toch een vuist maken (20-14) en de set alsnog –onbegrijpelijk- in hun voordeel betwisten. 23-25

In de derde set gingen de bordjes gelijk op. Tot de scheids zijn moment de gloire rijp achtte. Een loepzuivere bal die binnenviel had hij niet opgemerkt omdat hij naar zijn scheidsrechtersblad zat te kijken. Protest hielp uiteraard niet. Meerdere betwistbare beslissingen volgden, VCO speelde tegen zeven man. Onbegonnen werk. 18-25

De motivatie smolt als sneeuw voor de zon. Het spel was slecht. VCO liet zich al te makkelijk door de competitieleider afslachten. 13-25

Een wedstrijd om snel te vergeten. Meer moeten we daar niet over zeggen.

Volgende week beter.

VCO, let’s go !!

MC Johan

Volgende keer beter!
(wel mooi verslag geschreven Wink )
_________________
Als niets zeker is, is alles mogelijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Auteur Bericht
MC Johan
Site Admin


Geregistreerd op: 05 Jan 2011
Berichten: 1492

BerichtGeplaatst: 07-01-2012 09:07:34    Onderwerp: Reageren met citaat

De verslagen van de wedstrijden tegen Diesel en Retouchken komen niet meer online.
Daar zijn verschillende redenen voor. Ik som ze voor u op:

- De uitslagen die ik doorgespeeld kreeg van de wedstrijd tegen Diesel waren onvolledig en onoverzichtelijk
- Ik heb te weinig wedstrijdinformatie van het spelverloop tegen Retouchken
- Beide verslagen zijn niet meer relevant omdat het al zo lang geleden is. Dat is geheel mijn fout en verantwoordelijkheid. Omdat mijn werk voor Gazet van Antwerpen absolute voorrang heeft worden de verslagen van VCO naar het achterplan verschoven. Mede omdat ik van mening ben dat ze nauwelijks gelezen worden omwille van het feit dat het forum niet of nauwelijks wordt bezocht. Ten spijt van diegenen die hun uiterste best doen om er wel iets van te maken.

Dit gezegd zijnde: beide uitslagen waren zo slecht dat VCO voor het derde jaar op rij veroordeeld is om uit te komen in de derde reeks.
Als we geen constante in ons volleybal kunnen brengen verdienen we niet beter en kunnen we in tweede niets gaan doen.

Als MC zeg ik nu "We zijn het aan onszelf verplicht om opnieuw de titel te pakken"

VCO is blijkbaar net te zwak voor tweede en te ruim te sterk voor derde. Misschien moet er voor VCO een extra reeks (zeg maar tweeëneenhalf) opgericht worden Cool
_________________
Nil Volentibuus Arduum
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Auteur Bericht
Marc
Vrij...met enkelband


Geregistreerd op: 14 Jan 2011
Berichten: 1953
Woonplaats: melsele

BerichtGeplaatst: 07-01-2012 12:28:52    Onderwerp: Reageren met citaat

te veel blessures waardoor we teveel met andere ploegen op het veld gestaan hebben
_________________
We Win!!!
End of story.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Auteur Bericht
slaperke
Recidivist


Geregistreerd op: 14 Jan 2011
Berichten: 1097

BerichtGeplaatst: 08-01-2012 11:54:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik geef u gelijk johan, ivm VCO en derde reeks, door omstandigheden zitten we in derde en niet in tweede, en eerlijk gezegd buiten een eerste teleurstelling maakt het voor mij niet meer uit in welke reeks we zitten. je wint en je verliest als gehele ploeg. En het spelletje draait em vooral om plezier maken, punten pakken, 2de reeks, kampioen worden, winnen is leuk meegenomen en ook een betrachting maar dit zal nooit het belangrijkste worden om bij de ploeg te blijven spelen. Het is zoals op het werk (dat is wel mijn persoonlijke mening) waar ik sociaal contact en het goed voelen met je collega's teamleden belangrijker is dan het resultaat (loon en andere extralegale voordelen) anders was ik wel in depolitiek gegaan Smile

Dit gezegd zijnde,
Kampioen in derde is een betrachting maar het zal er niet voor zorgen dat ik me heel slecht voel indien we het niet halen.
Dus het is een doelstelling, maar zal er niett (zoals in het voetbal) voor zorgen dat er zware consequenties zijn als we het niet halen.

OF zoals het spreekwoord zegt:
"moeten is dwang en schijten is kinderzang" Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Auteur Bericht
Joris
Kleine Crimineel


Geregistreerd op: 17 Jan 2011
Berichten: 391

BerichtGeplaatst: 09-01-2012 09:47:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Het niveau van de derde reeks is bijlange niet zo zwak meer als 2 jaar geleden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Auteur Bericht
Snoozie
Kleine Crimineel


Geregistreerd op: 19 Aug 2011
Berichten: 331

BerichtGeplaatst: 23-01-2012 08:49:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris schreef:
Het niveau van de derde reeks is bijlange niet zo zwak meer als 2 jaar geleden.

Dat komt helemaal goed lieverds!
Ik duim voor jullie Wink
_________________
Als niets zeker is, is alles mogelijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Reageren    VC Outlaws -> Volleybal Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum

Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB
Arthur Theme
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum